Abarth na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2015

Abarth powraca na Salon Samochodowy w Genewie, aby zaprezentować szerokiej publiczności swoją odnowioną gamę i uczcić doskonałe wyniki handlowe uzyskane w 2014 roku: 6.869 samochodów modelu Abarth 500 sprzedanych na rynkach EMEA, czyli 12,2% wzrost w stosunku do 2013 roku.

Abarth na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2015

Marka z logo Skorpiona proponuje w Genewie bogatszą gamę, aby umożliwić wszystkim Klientom wybór spośród różnych poziomów osiągów i wyposażenia. Gama rozpoczyna się od 140 KM w wersji Custom, poprzez 160 KM w wersji Turismo, aż po 180 KM w wersji Competizione i wreszcie kwintesencja osiągów w „najczystszej formie" - 695 biposto i jego 190 KM przy masie 997 kg i najlepszym stosunku masy do mocy w tej kategorii (5,2 kg/KM).

Sukces marki wynika z wyjątkowej formuły, która oferuje doskonałe połączenie osiągów, technologii i kultowego, włoskiego stylu. Aktualna gama składa się trzech wersji wyposażenia („Custom", „Turismo" i „Competizione"). Wersje „Competizione" i „Turismo" reprezentują dwa z oblicza Abarth'a: pierwsza, bardziej sportowa i „najczystsza" z brandu; druga natomiast związana z typowymi wartościami włoskich samochodów typu granturismo, przybierającymi kompaktowy kształt i nadającymi się do miejskiego użytku. Dopełnieniem gamy jest 695 Biposto, „najmniejszy supersamochód", który oferuje w cywilnej wersji emocje i technologię takie, jak w prawdziwym samochodzie wyścigowym.

Nowa gama Abarth 2015 prezentuje się więc w pełnym składzie, mogącym zaspokoić wymagania związane z osiągami, indywidualizacją oraz wyposażeniem coraz bardziej wymagających i świadomych Klientów, dzięki 4 wersjom silnikowym o mocy od 140 KM do 190 KM, 3 różnym napędom (manualna skrzynia biegów, sekwencyjna, zrobotyzowana skrzynia biegów i skrzynia biegów z pierścieniami zapadkowymi „dog ring") oraz dwom wersjom nadwozia (hatch i cabrio).

Poza tym, dzięki coraz szerszej ofercie, Abarth umocnił swój wizerunek ogólnoświatowej marki poprzez stale rozwijającą się sieć, która w ciągu roku zostanie podwojona w stosunku do 2014 roku. Składająca się z dealerów i ośrodków tuningowych, w zeszłym roku na obszarze EMEA oficjalna sieć z logo Skorpiona odnotowała 6.869 zarejestrowanych samochodów, co stanowi wzrost o 12% w stosunku do 2013 roku.

Sprzedaż poza granicami Włoch stanowi 77% całości sprzedaży, co świadczy o międzynarodowej pozycji brandu. W Europie zwracają uwagę doskonałe wyniki na wyjątkowo wymagających rynkach, takich jak na przykład Wielka Brytania, gdzie Abarth odnotował w 2014 wzrost sprzedaży o 21% w stosunku do poprzedniego roku, tym bardziej istotny, zważając na bezkompromisowość i umiejętności Klientów samochodów sportowych na tym rynku.

Taka sama pasja dla samochodów z logo Skorpiona cechuje Azję, gdzie na przykład w Japonii Abarth odnotował wzrost na poziomie 19%, co czyni z niej drugi po Włoszech rynek sprzedaży.

Odwiedzający Salon w Genewie będą mogli podziwiać część poświęconą zestawom i akcesoriom stworzonym przez markę Abarth, które wzbogacają ofertę marki, skupiającej coraz większą uwagę na zaspokojeniu potrzeb Klientów także pod względem indywidualizacji.