Audi Summit - prezentacja osiągnięć czterech pierścieni | maxiauto

Audi Summit - prezentacja osiągnięć czterech pierścieni

Audi rozesłało już zaproszenia na prezentację marki, która odbędzie się 11 lipca 2017 r. Na ponad 10 tysiącach metrów kwadratowych, na których odbywać się będzie Audi Summit, koncern z Ingolstadt zaprezentuje pionierskie rozwiązania z dziedziny mobilności w miastach przyszłości – od usług związanych z mobilnością w segmencie premium, po autonomiczną jazdę i parkowanie.

Audi Summit - prezentacja osiągnięć czterech pierścieni

Dwa tysiące gości z całego świata będzie też świadkami światowej premiery najnowszej wersji flagowego modelu Audi – A8.

Audi Summit to nowa, ekskluzywna platforma służąca prezentacji osiągnięć marki. W miejskiej, przesiąkniętej internetowymi rozwiązaniami scenerii katalońskiej stolicy, liderzy opinii związani z mediami, światem finansów, handlu i stowarzyszeń przemysłowych, będą mogli osobiście wypróbować cały pakiet usług powiązanych z cyfrową i zrównoważoną mobilnością inteligentnych miast przyszłości. Cała prezentacja składa się z dwóch części: pierwsza, to godzinny pokaz produktów koncernu, na którym zaprezentowanych zostanie 70 samochodów. Druga część, to prezentacja osiągnięć marki w centrum targowo-kongresowym zlokalizowanym nad brzegiem Morza Śródziemnego. Oprócz światowej premiery nowego Audi A8, goście będą mieli również możliwość doświadczenia techniki spod znaku sztucznej inteligencji (AI) stworzonej przez Audi: samochód przyszłości, z pomocą właśnie rozwiązań sztucznej inteligencji pokaże, jak uczynić życie swych pasażerów łatwiejszym.

Wydarzenie rozpocznie się 11 lipca, prezentacją marki wyświetlaną na ogromnym, 50-metrowym ekranie LED. Gwiazdą pokazu i całego dnia będzie nowa, luksusowa limuzyna – Audi A8. W bezpośrednim sąsiedztwie hali wystawowej, goście będą mieli możność zanurzenia się w atmosferę tętniącej życiem metropolii i osobiście doświadczą pomysłów, przedmiotów i rozmów dotyczących mobilności, sztucznej inteligencji i inteligentnej fabryki przyszłości.

Audi – marka segmentu premium – pokaże również w jaki sposób planuje rozwój swej idei Vorsprung (niem. przewaga) daleko poza jej proste przełożenie na produkty. Konsekwentnie przekształcając się w prawdziwie cyfrową firmę samochodową, Audi coraz częściej wdraża techniki digitalne, uzyskując w ten sposób trwałe rozwiązania miejskiej mobilności. Przykłady są widoczne na różnych polach biznesowej działalności koncernu z Ingolstadt: od linii produkcyjnych, przez logistykę, po sprzedaż i marketing. Jak będzie wyglądała produkcja aut bez linii produkcyjnej? Jak można cyfrowo skonfigurować samochód i przetestować go wirtualnie? Jak Audi intensyfikuje swe zaangażowanie społeczne wdrażając nowoczesne rozwiązania techniczne służące ochronie środowiska i równowadze? Audi Summit w Barcelonie konkretnie i namacalnie ukaże kompleksową przemianę marki z czterema pierścieniami w logo.

Audi nieprzypadkowo wybrało Barcelonę jako miejsce dla swej największej jak dotąd prezentacji. Katalońska metropolia i jej ponad pięć milionów mieszkańców, znana jest z wysokiej jakości miejskiego życia. Pionierskie koncepcje „smart city” – inteligentnego miasta - skupiają się na różnych rodzajach transportu: autobusowego, kolejowego, taksówek i samochodów, zwiększając w ten sposób atrakcyjność miasta.