BMW zachęca do korzystania z autoryzowanych serwisów

Wystartowała kampania reklamowa promująca serwisowanie pojazdów w autoryzowanych warsztatach BMW. Celem jest komunikacja korzyści oraz budowa świadomości, że charakterystyczna dla marki radość z jazdy może być zachowana tylko dzięki oryginalnym częściom i profesjonalnemu serwisowi.

BMW zachęca do korzystania z autoryzowanych serwisów

W reklamach komunikowanych jest pięć powodów, dla których warto korzystać z autoryzowanych serwisów BMW. Podkreślane są przede wszystkim takie korzyści jak: najwyższa jakość usług, specjalistyczny sprzęt diagnostyczny, profesjonalne przeszkolenie pracowników oraz trwałość i bezpieczeństwo dzięki wykorzystaniu oryginalnych części. Kreacja przedstawia kierowcę i mechanika, którzy współpracując dbają o zachowanie auta w idealnej kondycji na długie lata.

Warto podkreślić, że najwyższy poziom obsługi w autoryzowanych warsztatach BMW został potwierdzony przez ekspertów. Serwisy BMW otrzymały Złoty Klucz Jakości za zajęcie 1. miejsca w niezależnym audycie jakości - TNS Garage Quality Check. Wyróżnienie jest przyznawane przez zespół badań rynku motoryzacyjnego TNS Polska.

Kampania obejmuje działania w radiu i internecie i zaplanowana jest do czerwca. Spoty są emitowane w pasmach reklamowych, które poprzedzają lub następują po popularnych radiowych programach motoryzacyjnych. Działania realizowane są także na portalach tematycznych oraz w mediach społecznościowych.