Większy zasięg wysoka dynamika jazdy BMW

BMW i rozszerza ofertę w zakresie kompaktowych samochodów elektrycznych BMW i3 i wprowadza latem dodatkową wersję z akumulatorem o znacznie większej pojemności. Większa gęstość energii ogniw litowo-jonowych daje w BMW i3 (94 Ah) pojemność 33 kWh i to przy identycznych rozmiarach akumulatora. Umożliwia to zwiększenie zasięgu w cyklu NEDC o ponad 50 procent. Zamiast 190 km można teraz pokonać 300 km. W codziennej eksploatacji, przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych i korzystaniu z klimatyzacji lub ogrzewania, możliwy jest zasięg do 200 km na jednym ładowaniu.

Większy zasięg wysoka dynamika jazdy BMW

BMW i rozszerza ofertę w zakresie kompaktowych samochodów elektrycznych BMW i3 i wprowadza latem dodatkową wersję z akumulatorem o znacznie większej pojemności. Większa gęstość energii ogniw litowo-jonowych daje w BMW i3 (94 Ah) pojemność 33 kWh i to przy identycznych rozmiarach akumulatora. Umożliwia to zwiększenie zasięgu w cyklu NEDC o ponad 50 procent. Zamiast 190 km można teraz pokonać 300 km. W codziennej eksploatacji, przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych i korzystaniu z klimatyzacji lub ogrzewania, możliwy jest zasięg do 200 km na jednym ładowaniu. Osiągi hybrydowego synchronicznego silnika elektrycznego o mocy 125 kW / 170 KM pozostają niemal niezmienione, BMW i3 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,3 s. Tym samym BMW i3 jest najbardziej sportowym, a przy zużyciu energii wynoszącym 12,6 kWh/100 km (NEDC) jednocześnie najbardziej oszczędnym samochodem elektrycznym w swoim segmencie. Oferowane od ponad dwóch lat BMW i3 z akumulatorem o pojemności 60 Ah pozostaje w ofercie. Obie wersje akumulatorowe będą też nadal oferowane w wariancie z Range Extenderem, dwucylindrowym silnikiem benzynowym, który podczas jazdy utrzymuje stały poziom naładowania akumulatora, zapewniając dodatkowe 150 km zasięgu (BMW i3 (94 Ah) / BMW i3 (60 Ah): zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 0,6 / 0,6 l/100 km; zużycie energii w cyklu mieszanym: 11,3 / 13,5 kWh/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 12 / 13 g/km)*. W ten sposób paleta modeli najczęściej sprzedawanego na świecie samochodu elektrycznego premium w tym segmencie obejmować będzie cztery wersje. Wraz z wprowadzeniem BMW i3 (94 Ah) BMW i oprócz dodatkowych opcji wyposażenia oferuje również nowe, mocniejsze stacje ładowania do przydomowych garaży. Poza tym dzięki modularnej i elastycznej konstrukcji BMW i3 klienci mogą doposażyć swój samochód z pierwszą generacją akumulatorów w nowy typ baterii.

O BMW i.

BMW i to marka BMW Group, która łączy wizjonerskie koncepcje samochodów i technologie, skomunikowane usługi mobilnościowe oraz nową definicję pojęcia premium opartą mocno na idei zrównoważonego rozwoju. BMW i reprezentowane jest w 50 krajach przez BMW i3 (samochód elektryczny do miasta) oraz BMW i8 (sportowy samochód hybrydowy plug-in). Do marki BMW i należą ponadto samochody BMW iPerformance (wszystkie samochody hybrydowe plug-in BMW) oraz powiązane usługi mobilnościowe DriveNow (CarSharing), ReachNow (CarSharing 2.0), ChargeNow (łatwy dostęp do największej na świecie sieci stacji ładowania), ParkNow (proste wyszukiwanie, rezerwowanie i opłacanie miejsc parkingowych), BMW i Ventures (inwestowanie w młode przedsiębiorstwa związane z mobilnością w miastach) oraz Centrum Kompetencyjne Mobilności w Miastach BMW i (doradztwo dla miast i gmin).

Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa, oficjalnej emisji CO2 i zużycia energii nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach BMW.