Expo Mediolan 2015 Jeep zainaugurował Temporary Store

W dniu 23 czerwca br. swoje podwoje otworzył Temporary Store Jeep, który przez cały okres trwania Expo 2015 gościć będzie liczną publiczność w dzielnicy Porta Nuova, nowym sercu Mediolanu. Jest to powierzchnia wystawowa o powierzchni 500 m2, która pozwala wejść i poznać świat Jeepa stworzony z autentycznych wartości oraz mający w swoich szeregach najbardziej utytułowaną w historii gamę SUV-ów.

Expo Mediolan 2015 Jeep zainaugurował Temporary Store

Urządzony zgodnie z charakterystyką marki, Temporary Store Jeep znajduje się na uroczym placu Gae Aulenti, który jest przykładem doskonałej renowacji architektonicznej, naznaczającej początek nowej drogi urbanistycznej i wspaniale wpisującej się w dzielnice Isola, Corso Como i Brera.

Kilkaset metrów dalej wyłania się Porta Garibaldi, która wita odwiedzających nową kampanią plakatową Jeepa, przedstawioną w różnych, innowacyjnych kształtach, wzbogaconą obrazami z zapadającymi w pamięć pejzażami i nieskazitelnie czystymi formami, widzianymi z perspektywy kultowego, 7-szczelinowego grilla. Jest to oryginalne i kreatywne rozwiązanie, które podkreśla, że tylko jeżdżąc Jeepem można przeżywać wyjątkowe i ekscytujące momenty. Akcja komunikacyjna została wzbogacona o ciekawą usługę - po wysłaniu na podany numer wiadomości sms, natychmiast otrzymuje się link do programu inicjatyw Jeepa w pobliżu Gae Aulenti. Jest to atrakcja dla tych, którzy są w ciągłym ruchu, ale też chcą być na bieżąco z tym, co dzieje się w mieście.

Odwiedzający Temporary Store Jeep mogą przeżyć ekscytującą, symulowaną podróż, korzystając z „Samsung Gear VR", wizjera wirtualnej rzeczywistości, wyprodukowanego przez Samsunga we współpracy z firmą Oculus. Urządzenie to gwarantuje zanurzenie się w wirtualnej rzeczywistości, dzięki otaczającemu obrazowi 360-stopniowych filmów nakręconych przez Jeepa w Maroko podczas testowania legendarnych możliwości 4x4 Cherokee, którego gama teraz wzbogaciła się również o wersję z innowacyjnym silnikiem 2.2 Multijet drugiej generacji o mocy 200 KM. W ten oto sposób, siedząc wygodnie za kierownicą średniego SUV-a Jeepa, w samym centrum Mediolanu, u boku zawodowego kierowcy jesteśmy wirtualnie przenoszeni na kamienną, marokańską pustynię Agafay. Dzięki filmom o wysokiej jakości oraz intuicyjnej obsłudze, całe doświadczenie jest niezwykle realistyczne. Można wybrać trzy różne trasy oraz punkt widzenia ze środka lub z zewnątrz samochodu. Obydwie perspektywy pokazują zalety Jeepa Cherokee, które szczegółowo są opisane na interaktywnych zestawieniach możliwych do przeglądania podczas doświadczeń.

Doświadczenia wirtualne to jednak nie wszystko: na terenie Temporary Store Jeep można faktycznie podziwiać całą gamę Jeepów, od Grand Cherokee, najbardziej utytułowanego SUV-a wszech czasów, do Wranglera, kultowego Jeepa, którego walory oddaje hasło „Go anywhere, Do anything" poprzez nowego Cherokee, Jeepa wiernego tradycji o nowoczesnym designie i Renegade'a, kompaktowego SUV-a o zacięciu off-roadowym. Oprócz aktualnych modeli wystawiony jest też zabytkowy Willys-Overland z 1941 roku wyprodukowany dla amerykańskiej armii, prekursor pierwszego, cywilnego Jeepa 4x4 nazywanego CJ-2A i produkowanego seryjnie w 1945 roku, który generalnie uznawany jest za pierwszy samochód terenowy przemysłu motoryzacyjnego.

Na ekspozycji znajdzie się również Wrangler „Stealth", specjalna wersja, która ukazuje „naturalną skłonność" Jeepa do indywidualizacji. Taki charakter doskonale łączy się z niezliczonymi możliwościami oferowanymi przez podkreślające aspekt estetyczny oraz off-roadowy styl akcesoria firmy Mopar, będącą punktem odniesienia dla branży, jeśli chodzi o usługi, części zamienne, akcesoria i obsługę Klienta wszystkich marek FCA. Wrangler „Stealth" na przykład, prezentuje technicznie wybitną wersję, nadającą się do najtrudniejszej jazdy terenowej, a pod względem estetycznym zadbano w nim o najdrobniejszy detal. Poza tym, na terenie wystawowym można zakupić akcesoria Mopar, spełniające różne wymagania posiadaczy samochodów Jeep oraz materiały reklamowe marki Jeep.

Odwiedzając Temporary Jeep Store można również poznać Jeep Owners Group, klub łączący ludzi dzielących te same wartości marki. Można tam zdobyć potrzebne informacje oraz dowiedzieć się, jakie są zasady rejestracji. Członkowie klubu mogą kupować specjalne produkty reklamowe i korzystać z przywilejów i upustów, a oprócz tego brać udział w ekskluzywnych imprezach, takich, jak Camp Jeep, corocznym wydarzeniu organizowanym przez markę we Francji w Vallèe Bleue. W czerwcu br. impreza ta odbyła się także po raz pierwszy w Polsce pod nazwą Jeep Camp.PL.

Marka Jeep będzie gwiazdą dzielnicy Porta Nuova, jako główny partner projektu „MiColtivo. The Green Circle", który jest jedną z imprez kulturalnych odbywających się w ramach „Porta Nuova Smart Community", zaplanowanych przez Fundację Riccardo Catella na 2015 rok. Jeep zaproponuje odwiedzającym możliwość podziwiania Mediolanu i jego zmian urbanistycznych "z lotu ptaka". Od 8 sierpnia do 25 października, w każdy weekend, na wysokość 20 metrów unosić się będzie balon, prezentując swoim gościom niezwykłą panoramę miasta oraz dając im poczucie wolności, w prawdziwym duchu i stylu Jeepa.

Sercem projektu jest dzieło z zakresu sztuki traktującej o środowisku (environmental art.) pt. "Wheatfield" autorstwa Agnes Denes, wypromowane przez Fundację Riccardo Catella we współpracy z Fundacją Nicola Trussardi i Confagricultura: pole pszenicy rozciągające się na powierzchni pięciu hektarów w samym centrum Porta Nuova, obok Temporary Store Jeep. „Wheatfield", które od końca lutego tego roku angażuje mieszkańców do poszczególnych faz uprawy, zostało zrealizowane po raz pierwszy przez Agnes Denes w 1982 roku w Nowym Jorku; artystka przyjęła zaproszenie, aby odtworzyć dzieło w Mediolanie przy okazji Expo 2015, aby zwrócić uwagę publiczności na uniwersalne wartości, takie jak dzielenie się jedzeniem i energią, ochrona ziemi i środowiska, rozwój społeczny i ekonomiczny w kontekście poszanowania dla jednostki i społeczności.

Po zaplanowanych na lipiec zbiorach na „Wheatfield", pszenica zwolni miejsce lucernie, która pokrywać będzie pole z rozstawionymi snopkami siana zebranymi podczas żniw, aż do nadejścia jesieni. Doskonały widok z balonu pozwoli w ten sposób docenić drugi etap projektu „MiColtivo. The Green Circle". Z góry widać będzie wyjątkową panoramę: futurystyczne drapacze chmur Porta Nuova zanurzone w nietypowym rolniczym otoczeniu miasta, polu lucerny i ogromnym ogrodzie dydaktycznym „Uprawiajmy wspólnie", rozpościerającym się na przestrzeni 4.000 m².

Cały czas sukcesy odnosi także lokal „JSet Replay The Stage" mieszczący się przy placu Gae Aulenti. Został on otwarty w 2011 roku, a w ramach projektu JSet logo Jeepa wystawiane jest w najmodniejszych miejscowościach Europy i stanowi ekskluzywne miejsce spotkań miłośników Jeepa oraz tych, którym bliskie są wartości takie, jak: przygoda, autentyczność, wolność i pasja legendarnej amerykańskiej marki.

Jeep wybrał lokal „The Stage", który znajduje się na pierwszym piętrze galerii handlowej Replay i gości wyborną restaurację, znaną w całym Mediolanie, gdzie motywem przewodnim jest świat żeglugi. Jest to nowoczesne i intrygujące miejsce, w którym Klient czuje się jak pod pokładem statku. Wysokiej jakości wykończenia są takie, jakie można spotkać na luksusowych jachtach. Podłogi wykonane są ze szlachetnego drewna, a ściany pokryte połyskującą, lekko pofalowaną boazerią, sufit z afrykańskiego mahoniu ma zaś kształt wywróconego kadłuba statku. Spośród wielu pomieszczeń na szczególna uwagę zasługuje sala główna z bistro sushi oraz zaopatrzony w doskonałe wina bar.

Można tutaj odkryć dwie dusze kultowej marki Jeep: tę żądną przygody, dzięki technologii udoskonalanej na przestrzeni 74 lat na najbardziej wymagających trasach i tę bardziej wyrafinowaną, z której wywodzi się „premiumness" Jeepa, które poprzez najwyższej jakości wnętrza i oraz wyrazistego charakteru nadwozia, pozwala samochodom marki wyróżnić się nawet w najbardziej ekskluzywnych obszarach wielkich miast.

Urządzony w żeglarskim klimacie mediolański JSet, po lokalach otwartych w Courmayeur, Monte Carlo, na Ibizie, w Marrakeszu i Dubaju, udowadnia, że marka Jeep świetnie odnajduje się w każdym miejscu, czy to w mieście, czy też poza jego granicami, blisko natury.