LASEROWE ŚWIATŁO DŹWIĘK RYTM I LEXUS

Lexus Europe zaprezentował innowacyjny film, który jest spektakularnym połączeniem zapierającej dech w piersiach muzyki - remiksu utworu thatPOWER jednego z najbardziej znanych utworów globalnego przedsiębiorcy i muzyka, will.i.am, ze sztuką i technologią.

LASEROWE ŚWIATŁO DŹWIĘK RYTM I LEXUS

Na opuszczonym pasie startowym wyłożonym ponad 350 czułymi na dźwięk i ruch światłami laserowymi, front-man walczy za pomocą laserowych „strzałów” z trzema pędzącymi Lexusami NX, aby zsynchronizować ich prędkość ze swoim przebojem.

To bezprecedensowe wydarzenie odbywało się „na żywo”, w jedną noc w zeszłym tygodniu; pokazało wystawione na próbę umiejętności muzyka, gdy zmierzył się z trzema kierowcami kaskaderami ( brali udział w legendarnych produkcjach 2013 Blockbuster i Rush - teamu kierowanego przez Niki Faulknera), aby stoczyć walkę prędkości i rytmu w limitowanym nocnymi godzinami czasie i zakończyć ją wraz z pierwszymi promieniami wschodzącego słońca.

Mówiąc o filmie, will.i.am powiedział '' Zgranie muzyki, prędkości i laserowych „strzałów” było sporym wyzwaniem, ale wynik okazał się niesamowity. Połączenie technologii, designu i muzyki w tym projekcie dało efekt nie z tego świata. "

Zespół sześćdziesięciu pięciu techników pracował przez ponad siedem dni, aby zbudować scenografię, światła i lasery, a wszystko zaprojektowane przez światowej sławy artystów światła- Marshmellow Laser Feast (MLF), którzy wcześniej pracowali z takimi sławami jak Coldplay czy U2.

Dyrektor Kreatywny MLF, Barnaby Steel, powiedział: "Wraz z Lexusem stworzyliśmy wspaniałą grę muzyczną, w której bierze udział trzech kierowców kaskaderów a całością dyryguje will.i.am. Muzyka budzi się do życia, gdy samochody uderzają w odpowiednim rytmie i czasie we wrażliwe na ruch wiązki światła. Jest to w zasadzie jak gra na gigantycznej laserowej harfie z samochodami zamiast palców. Wyzwaniem dla will.i.am i kierowców było poruszanie punktami świetlnymi w odpowiednim tempie. Kiedy spadał rytm i tempo wyzwalane przez Notes Off, system musiał uruchomić się ponownie."

Alain Uyttenhoven, dyrektor Lexus Europe, powiedział: "Spodziewamy się, że sprzedaż Lexusa NX w tym roku osiągnie poziom jednej trzeciej całkowitej sprzedaży w Europie, więc stworzenie czegoś tak odważnego – jak ta produkcja z udziałem will.i.am dobitnie ilustruje naszą filozofię „Amazing in Motion”. Wprowadzony na rynek we wrześniu 2014 roku Lexus NX oznacza wejście Lexusa w segment średniej wielkości SUV klasy premium. Od czasu swojej premiery, samochód szybko stał się jednym z najlepiej sprzedających się aut w całej Europie".