Przyszłość to MINI

W trakcie premiery nowego modelu MINI Clubman zapowiedziane zostały zmiany. Niezmienne mają być cechy charakterystyczne marki – pasja, pomysły, inspiracja. Teraz MINI ma zamiar ruszyć na podbój klasy premium compact, poszerzyć grono swoich odbiorców. Najlepszym tego przykładem jest najnowszy reprezentant, MINI Clubman.

Przyszłość to MINI

W chwili, gdy w 2001 roku marka przeszła pod skrzydła BMW, w pierwszym roku liczba nabywców samochodów wzrosła pięciokrotnie. Dzisiaj wyniki są około 12 razy większe! Po tym, jak sprzedaż w pierwszych 5 miesiącach 2015 roku wyniosła 129 910 sztuk i przewyższyła wynik z zeszłego roku o 25,9%, MINI zaliczyło kolejny sukces sprzedażowy w czerwcu.

MINI jest pierwszą marką w historii motoryzacji, która wprowadziła standard premium do klasy małych samochodów. Teraz debiutuje w wyższej klasie z bardziej przestrzennym modelem Clubman, który idealnie trafi w gust wszystkich osób doceniających unikalny design i frajdę z jazdy. Producent planuje też trzymać się napędu na przednią oś przy tworzeniu kolejnych aut.

Clubman wkracza na rynek, wobec którego prognozuje się bardzo dynamiczny rozwój w przyszłości. W 2020 roku samochody rynku premium compact mają stanowić 27% nabywanych pojazdów. MINI planuje być częścią tego procesu.

Kolejnym kamieniem milowym dla marki ma być umożliwienie klientom dzielenia się prywatnymi autami. Dzięki programowi DriveNow samochód mógłby zostać użyty przez kogoś innego, kiedy nie jest potrzebny właścicielowi. Wprowadzenie tego systemu planowane jest na 2016 rok. W dalszych krokach MINI planuje umożliwić ustawienie dostępu do auta ograniczonemu gronu osób.

Doskonalenie się i nastawienie na potrzeby klientów jest niemalże zapisane w DNA MINI. Nowy MINI Clubman jest tego dowodem – widać w nim wszystko, co charakterystyczne dla marki, z jednoczesną nutą świeżego powietrza i innowacji.