Rekordowy wzrost sprzedaży MINI

Do sierpnia 2016, w naszym kraju zarejestrowano aż 964 egzemplarze MINI – to najlepsze pierwsze 8 miesięcy w roku dla MINI w Polsce. Tegoroczny wynik to wzrost o ponad 50 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłym roku.

Rekordowy wzrost sprzedaży MINI

Do sierpnia 2016, w naszym kraju zarejestrowano aż 964 egzemplarze MINI – to najlepsze pierwsze 8 miesięcy w roku dla MINI w Polsce. Tegoroczny wynik to wzrost o ponad 50 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku.

Bezpieczeństwo, dobre wyposażenie i jakość materiałów oraz innowacyjność to cechy, dzięki którym MINI podbija serca klientów. Szeroką ofertę modelową otwierają trzy i pięciodrzwiowych hatchback oraz dwudrzwiowe cabrio. Najdłuższy w gamie modelowej MINI, aż sześciodrzwiowy Clubman, oferuje przestronne wnętrze, a od niedawna dostępny jest także z napędem na wszystkie koła. Model ten wprowadził MINI do segmentu kompaktowych aut premium, a szczególnie popularny jest wśród małych i średnich przedsiębiorstw.

Pod względem rejestracji, najpopularniejszym modelem są trzy- i pięciodrzwiowe MINI, których w sierpniu zarejestrowano 55 sztuk, a w całym roku 2016 aż 477. Niesłabnącym uznaniem klientów cieszy się MINI Countryman – 34 rejestracje w sierpniu pozwoliły osiągnąć pułap 300 sprzedanych egzemplarzy w pierwszych ośmiu miesiącach tego roku. Clubman mógł pochwalić się prawie równie dobrym wynikiem – 29 rejestracji w sierpniu i 169 w 2016 roku.

Łącznie, w pierwszych ośmiu miesiącach 2016 roku zarejestrowano w Polsce 964 egzemplarze MINI, co stanowi wzrost o ponad 50 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym jednocześnie stanowiąc potwierdzenie przyjętej strategii i rozwoju portfolio marki.