MITSUBISHI DRUGĄ MARKĄ NA RYNKU NIEMIECKIM

Najwyższa jakość produktów i obsługi klienta oraz najnowocześniejsze technologie niezależnie od segmentu takie wnioski na temat Mitsubishi płyną z corocznego badania rynkowego przeprowadzonego przez JD Power and Associates (USA), jedną z najbardziej prestiżowych organizacji konsumenckich, w którym firma Mitsubishi Motors została uznana za jedną z najlepszych na niemieckim rynku motoryzacyjnym.

MITSUBISHI DRUGĄ MARKĄ NA RYNKU NIEMIECKIM

Z rankingu sporządzonego na rok 2015 wynika, że pod względem zadowolenia klientów japoński producent zajmuje tam drugą lokatę, ustępując jedynie innemu konkurentowi z Kraju Kwitnącej Wiśni i zostawiając w tyle wszystkich niemieckich producentów i importerów.

Raport powstał w oparciu o dane zebrane podczas 15 tys. wywiadów internetowych jakie przeprowadzono z użytkownikami pojazdów. Pytania w ankiecie dotyczyły między innymi jakości, trwałości, niezawodności i atrakcyjności produktów oraz zagadnień związanych z kosztami obsługi technicznej. Nowością był ranking poziomu obsługi klienta (ang. Customer Service Index), w którym poddano ocenie stopień zadowolenia klientów z usług oferowanych przez autoryzowane salony sprzedaży i obsługi serwisowej, od chwili przyjęcia pojazdu do serwisu aż po jakość samej usługi.

- „Tak znakomity wynik w raporcie J.D. Power to nie tylko zasługa najwyższej jakości naszych produktów, ale także bardzo wysokiego poziomu obsługi klienta, za co naszym autoryzowanym przedstawicielom należą się szczególne podziękowania. Bardzo im za to dziękuję.” – powiedział Werner Frey, dyrektor zarządzający, German Mitsubishi Importeurs.