Nowe Mitsubishi Outlander 2016 europejska premiera we Frankfurcie

W odpowiedzi na rosnące wymagania dzisiejszego rynku motoryzacyjnego, firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) prezentuje gruntownie zmodernizowanego Outlandera: Zmiany wprowadzone w Outlanderze zdecydowanie przekraczają ramy tradycyjnego „odświeżenia” samochodu, na co składają się zwykle drobne poprawki i zmiany stylizacyjne. Nowy Outlander (MY16) został przeprojektowany i udoskonalony, aby wyróżnić się na tle konkurencji w segmencie crossoverów segmentu D, wykorzystując do tego dynamiczny wygląd oraz znakomite wrażenia z jazdy.

Nowe Mitsubishi Outlander 2016 europejska premiera we Frankfurcie

Po trzech latach obecności na rynku (około 320 000* wyprodukowanych egzemplarzy od 2012 roku, z czego 94 796 sztuk sprzedano w Europie od jesieni 2012 roku**) japońska firma prezentuje nową odsłonę Outlandera, w której wprowadzono ponad 100 zmian, w tym:

- nową stylizację nadwozia stworzoną w oparciu o koncepcję „Dynamic Shield”,
- nowe przetłoczenia nadwozia i nowe elementy karoserii,
- znaczące zmiany w zakresie wydajności akustycznej (NVH) oraz jakości wykończenia,
- zmiany strukturalne i na nowo zestrojone zawieszenie,
- nowe funkcje, nowe systemy bezpieczeństwa, nowe elementy wyposażenia,…
- silniki o większej wydajności.
*Do czerwca 2015
**MME34 - 34 rynki / bez Rosji, Ukrainy i Kazachstanu – dane do 30 czerwca 2015 (52 266 Outlanderów z silnikami spalinowymi + 42 530 Outlanderów PHEV)

Ponadto, rewolucyjny model Mitsubishi Outlander PHEV - najlepiej sprzedająca się elektryczna hybryda typu plug-in w Europie - oferuje dodatkowe funkcje, dzięki którym powiększy grono wiernych klientów (obecnie ponad 40 000 nabywców w Europie).

Siła rynkowa
Jedenaście lat* po wprowadzeniu przez Mitsubishi Motors Corporation do samochodowego słownika terminu „crossover”, w styczniu 2012 roku firma zaprezentowała trzecie wcielenie tej coraz popularniejszej formy samochodu w postaci Outlandera trzeciej generacji.

Po sprzedaniu przez Mitsubishi łącznie ponad 960 tysięcy samochodów dwóch pierwszych generacji (od czerwca 2001 do kwietnia 2012), na rynku pojawił się nowy crossover średniej wielkości, który lepiej pasował do rosnących wymagań klientów. Szczególny nacisk położono wówczas na trzy główne obszary, mające swoje odzwierciedlenie również w nowym Outlanderze (MY16). Są to:
- poszanowanie środowiska naturalnego,
- zaawansowane systemy bezpieczeństwa oraz
- wysoka jakość w każdym aspekcie.

W Europie, gdzie crossovery różnych segmentów są bardzo popularne, Outlander zadebiutował jesienią 2012 roku. Od tego czasu model ten reprezentuje firmę Mitsubishi Motors w segmencie D, a jego pozycję dodatkowo wzmacnia innowacyjny, hybrydowy wariant z elektrycznym napędem 4x4 w postaci Outlandera PHEV, który zadebiutował pod koniec 2013 roku: