Polska prapremiera Nowego Renault Espace

W hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbyła się Gala Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP), w której uczestniczyło ponad 500 gości ze świata polsko-francuskiego biznesu, polityki, kultury oraz mediów. Gala CCIFP była również polską prapremierą nowego modelu Renault Espace.

Polska prapremiera Nowego Renault Espace

Partnerem Specjalnym Gali była firma Renault Polska. Gala CCIFP była również miejscem polskiej prapremiery Nowego Renault Espace, który szerokiej publiczności zostanie zaprezentowany
w kwietniu na Motor Show w Poznaniu, a do salonów trafi w maju br.
Renault Espace to jeden z flagowych modeli marki, który powraca jako duży crossover o płynnej linii i masywnej, eleganckiej sylwetce. Nowy model zapewnia jeszcze większą przyjemność jazdy dzięki swojej zwrotności i zaskakującej wręcz dynamice jak na tak duży samochód. Zostało to osiągnięte dzięki znacznemu obniżeniu masy, a także dzięki systemowi Renault Multi-Sense®. Jego rolą jest koordynacja wielu systemów w celu zapewnienia większej przyjemności i komfortu jazdy: układu
4 Control®, sterowanego zawieszenia, oświetlenia i emisji dźwięku. Nowe Renault Espace ma wszystkie atuty, które od 30 lat stanowią o sukcesie tego modelu – doskonale doświetlone, przestronne i komfortowe wnętrze. W nowej edycji model zachwyca płynną linią, stanowiącą zapowiedź przyjemnej jazdy, atrakcyjnym „kokpitem” i wiszącą centralną konsolą.

Podczas Gali CCIFP pokazana została najbardziej luksusowa wersja Espace Initiale Paris.

Partnerem Głównym Gali CCIFP była firma AREVA. Partnerami Gali byli: Axialus, Carrefour, EDF, Eau Thermale Avene, Etam, Galeries Lafayette, Sofitel Warsaw Victoria, Warbud, Wyborowa Pernod Ricard. Partnerami medialnymi byli: Dziennik Gazeta Prawna, Poland Today, LePetitjournal.com. Partnerami strategicznymi CCIFP są: Auchan, Edenred, Orange.