ZŁOTY KLUCZ JAKOŚCI DLA RENAULT

Zwycięzcą tegorocznej edycji badania TNS Garage Quality Check 2015 po raz kolejny zostało Renault Polska. Badane serwisy Renault, wypełniły objęte badaniem standardy jakości obsługi na poziomie 91,9%. TNS Polska przyznało Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w autoryzowanych stacjach obsługi (ASO).

ZŁOTY KLUCZ JAKOŚCI DLA RENAULT

Cieszymy się i jest to dla nas ogromne wyróżnienie, bo dotyczy bardzo ważnej kwestii – jakości obsługi klienta. Wyniki tego audytu potwierdzają, że nasze starania są doceniane i marka Renault po raz kolejny okazała się w tej kwestii najlepsza – powiedział Tomasz Latała-Golisz, dyrektor wykonawczy Renault Polska, który odebrał statuetkę Złotego Klucza Jakości.

TNS Garage Quality Check to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, na podstawie którego przyznawane są Klucze Jakości. W kategorii marek popularnych przeprowadzanych jest 140 audytów w serwisach 14 marek motoryzacyjnych, po 10 dla każdej z nich. W projekcie poddaje się ocenie trzy formy kontaktu klienta z autoryzowaną stacją obsługi. Pod uwagę bierze się kontakt telefoniczny, w celu umówienia wizyty w serwisie, kontakt za pomocą poczty email oraz bada się jakość obsługi w samym serwisie. Pod uwagę wzięto ponad 80 wskaźników, które mają wpływ na jakość obsługi.

Badanie było prowadzone w okresie od lutego do lipca br. Klucze Jakości zostały wręczone podczas konferencji motoryzacyjnej „Wertepy i tarapaty. Przygody konsumentów na czterech kółkach”. Złoty Klucz Jakości trafił do Renault Polska.


W tym roku, Renault zajęło także pierwsze miejsce (ex aequo z Toyotą) w tegorocznym Wielkim Teście Salonów przeprowadzonym przez tygodnik Auto Świat. W 12. edycji Wielkiego Testu Salonów Dacia znalazła się na wysokim, czwartym miejscu.