SEAT pokazał w Genewie swoją przyszłość

Geneva Motor Show to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie samochodów – pełne gwiazd, nowych modeli i innowacji. SEAT poszedł o krok dalej. Hiszpańska marka odsłoniła przed światem swoją przyszłość, pokazując m.in. swojego pierwszego SUV-a.

SEAT pokazał w Genewie swoją przyszłość

Wizję swojej przyszłości SEAT przedstawił w najlepszy możliwy sposób – pokazując światu wyjątkowo sportowego SUV-a. SEAT 20V20 to ucieleśnienie planów marki i jej nowego języka stylistycznego. Doskonale wyrzeźbiona sylwetka coupé, uwodzicielski design czy pełne reflektory LED świadczą o zamiłowaniu do szczegółów, a co najważniejsze, nawet z daleka przyciągają wzrok.

„SEAT 20V20 odzwierciedla ambicje marki na przyszłość. Tym modelem wyraźnie podkreślamy nasz nowy design. Pod marką SEAT rozwijamy i projektujemy bardzo emocjonujące samochody, które przemawiają do nas ekscytującym designem, innowacyjną technologią i jakością. To wartości, które odróżniają nas od konkurencji i cechy, dzięki którym jesteśmy pierwszym wyborem Klientów młodych duchem” – powiedział Jürgen Stackmann, prezes marki SEAT.

Nowe Toledo FR

Na tym nie koniec emocji. Podczas Geneva Motor Show 2015 SEAT pokazał także usportowioną wersję sedana, jakim jest Toledo. Auto już na pierwszy rzut oka zdradzało bardziej sportowy charakter - 17-calowe felgi w kolorze tytanu, pełne reflektory LED i tylne światła LED, większe wloty powietrza z przodu, przyciemniane szyby i logo FR dawały znać o dynamicznej naturze auta. W połączeniu z silnikami TSI lub TDI, o pojemności od 1,2 do 1,6 litra, SEAT Toledo stał się mistrzem wszechstronności w dobrym stylu.

Leon ST CUPRA

Jednak król jest tylko jeden. Na stoisku SEAT-a nie zabrakło najpiękniejszego i najmocniejszego kombi - Leona ST CUPRA. Ten pojazd jest dowodem na to, że rodzinny samochód może dostarczać dreszczyku emocji na drodze. Oferując bagażnik o pojemności 587 l, moc aż 280 KM i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ok. 6 s, Leon ST CUPRA w każdym obudzi chęć do jazdy. To ostrość hot-hatcha i funkcjonalność kombi pod jednym dachem, a także więcej z życia dla całej rodziny.

Liczby nie kłamią - w 2014 roku sprzedaż marki wzrosła o ponad 10% już drugi rok z rzędu. Teraz rozwój SEAT-a widać na każdym kroku, a jego głównym bohaterem został Leon – po raz pierwszy w historii sprzedano go więcej niż modeli Ibiza.

Nowa, bardziej dynamiczna odsłona modelowa marki przynosi efekty także w tym roku. „W styczniu i lutym nasza globalna sprzedaż wzrosła już o 7,5% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku” - podsumował Jürgen Stackmann. Hiszpańska marka wciąż się rozpędza i zaskoczy swoją dynamicznością jeszcze nie raz.