Nowy silnik 2.8 D4D i przekładnia automatyczna dla Toyoty Land Cruiser

Nowy silnik 2.8 D-4D, rozwijający maksymalny moment obrotowy 450 Nm i moc 177 KM. Nowa 6-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów, zapewniająca wyższy komfort podróżowania i poprawioną ekonomię jazdy. Nowa, brązowo-czarna kolorystyka wnętrza oraz nowe elementy wyposażenia. Możliwość składania zamówień już dziś, dostępność w salonach na przełomie lipca i sierpnia.

Nowy silnik 2.8 D4D i przekładnia automatyczna dla Toyoty Land Cruiser

Toyota Land Cruiser jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie samochodów 4x4, słynących pod każdą długością i szerokością geograficzną z możliwości terenowych oraz najwyższej jakości i trwałości. Przez ponad 60 lat historii modelu te wyjątkowe cechy zapewniły mu reputację jednego z najbardziej wytrzymałych i dzielnych samochodów terenowych na świecie.

Toyota Land Cruiser 150 otrzymuje w Europie nowy silnik wysokoprężny 2.8 D-4D. Czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka o pojemności 2 755 cm3 jest wyposażona w turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopatek oraz w intercooler, zapewniające harmonijne rozwijanie momentu obrotowego. W połączeniu z nową, 6-stopniową automatyczną skrzynią biegów, silnik osiąga maksymalnie 450 Nm w zakresie 1600-2400 obr./min. Zużycie paliwa spadło o 9%, do poziomu 7,4 l / 100 km.

Poza zmianami napędowymi, Land Cruiser otrzymuje także nowe, skórzane wykończenie wnętrza w kolorystyce brązowo-czarnej. Najczęściej wybierana w Polsce wersja Invincible otrzymuje także w standardzie tempomat z funkcją hamowania oraz system ochrony przed-zderzeniowej Pre-Collision. Model po zmianach można zamawiać już dziś, pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone klientom na przełomie lipca i sierpnia.